تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران معقتد است تیم"ب" خیلی دیر تشکیل شد اما باز هم جای امیدواری هست.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد.
چندی پیش، ایران، ازبکستان را در خانه‌اش و در بازی فینال تورنمنت کافا مغلوب کرد؛ اما ازبک‌ها بهترین تیم دوم این قرعه‌کشی محسوب می‌شدند که به یوزها برخورد کردند. ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم توانایی ایجاد مشکل برای شاگردان قلعه‌نویی را نخواهند داشت.
پیراهن اصلی تیم ملی ایران سفید و پیراهن دوم آن رنگ قرمز است، ولی رنگ سبز هم در تن ملی پوشان دیده شده است.
اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم شهرداری نوشهر در فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور معرفی شد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول و دوم با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
ماجرا این است که ایران پایش را به تورنمنتی باز کرده که حتی خود افغانستان هم حاضر نشده با تیم اصلی‌اش در آن حاضر شود و تیم دوم را روانه تورنمنت کافا کرده است!
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار لهستان رفت.
ایران در نیمه دوم، ۱۱ شوت زد و اجازه زدن فقط یک شوت را به حریف داد که آن هم در چارچوب نبود.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم های فرانسه، اسلوونی و لهستان هم گروه شد.
گل دوم تیم ملی ایران به ولز همچنان دیرهنگام‌ترین گل تاریخ ادوار جام جهانی است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
گادوین منشا در مصاحبه‌ای ضمن گلایه از شرایطش در مس رفسنجان درباره صعود تیم ملی از گروه دوم جام جهانی هم بسیار قاطعانه حرف زده است.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو با شکست حریف قدرتمند تایلند یک به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم‌ ملی ب والیبال ایران روز گذشته موفق شد در سه ست متوالی قطر را شکست دهد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بیانیه دوم خود برای جلوگیری از دخالت نمایندگان مجلس در انتخابات فدراسیون فوتبال هم دچار اختلاف شدند و سردار آزمون پیام خود را حذف کرد.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایسلند، سوئد و مقدونیه هم گروه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ